Saturday 19 January 2013

NOVEL KELIMA :)

Assalamualaikum pembaca yang dihormati sekalian.Novel terbaru yang bakal dikeluarkan pada bulan Februari ini.Mempersembahkan


TAJUK: CANTIK SEHIJAU EPAL
PENULIS : INTAN ARNIDA
HARGA: RM25.00


 Daripada novelis Biru Ungu Cintaku, INTAN ARNIDA - Alaf 21 mempersembahkan karya terbaharu beliau, CANTIK SEHIJAU EPAL! Bakal terbit FEBRUARI 2013, nantikan! =)

‘Ujian Saringan Pilih Menantu’ dijalankan untuk mencari bakal isteri buat Firouz Iman Syah, pewaris tunggal harta pusaka Datuk Zakir. Empat orang gadis sudah bersetuju untuk menjalani ujian itu yang diadili oleh Puan Meisa.

Lidya Ariana – gadis miskin, bercita-cita mahu merealisasikan impiannya untuk mengahwini Firouz. Kerana itu, dia menyamar sebagai seorang gadis kaya agar setaraf dengan lelaki pujaannya itu.

Dewi Jelita –
gadis ‘gedik’ juga sepupu Firouz yang pernah ditangkap berkhalwat cuba memikat lelaki itu agar diperisterikan untuk menutup malu. Dia bertindak agresif untuk menyingkirkan pesaing-pesaingnya dengan cara kotor hingga sanggup membunuh!

Rania Arina – hanya mengenali Firouz ‘gitu-gitu’sahaja. Namun, lelaki itu ada hati terhadapnya. Firouz menjeratnya untuk memasuki ujian saringan itu yang sememangnya tidak pernah diketahuinya.

Bidadari – punya sejarah duka dalam keluarga Puan Meisa. Sengaja memboloskan diri dalam ujian saringan itu untuk membongkar suatu rahsia peribadi ayah kepada Dewi Jelita.

Peristiwa demi peristiwa yang berlaku membuatkan Firouz pening kepala untuk mencari calon isteri yang sesuai. Namun, ada kejutan tidak disangka telah membungakan hatinya. Itulah sebenarnya yang dicari-cari selama ini.


NANTIKAN KELUARANNYA DI BULAN FEBRUARI INI !!!

 

No comments:

Post a Comment